Men gud, vart är kvinnan ?!

Hejsan alla bloggläsare !♥

Nu har jag kommit hem och jag har ringt Ronja nååågra gånger?! Hon är så taskig, hon svarar ju inte :/ Blir ju orolig eftersom hon sa att hon skulle åka hem direkt efter hon slutade 12.15 ! Men jaja, hon dyker väl upp snart, får vi väl hoppas ;-)
Ikväll så ska jag fira Valborg hemma hos Ronja med min, hennes och några andras familjer ! Det kommer bli asmysigt ! Vi ska kolla på en brasa vid halv åtta tiden kanske, tror jag ! Haha, förra året så blev det ingen brasa eftersom det var så jävla torrt i marken ! Skyymt tycker jag :-p

Aja, men vi hörs med lite bilder alldeles strax, kyss ! ♥
Bild från idag !

Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

haha ja, kram :D

2010-04-30 @ 14:47:17
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0