Svar på tal - Frågestundens svar !

Frågorna från frågestunden !

Maggie:
Hej bianca här kommer lite frågor från den bästa :)
Vilka bloggar läser du och vilka preminerar du på bloglovin? 
Favvofärg? Vem var du senast tsm me? Vem gillar du mest i ks? Vilken är din favvolåt? Hur ofta e du inne på datan? Hur mkt pluggar du per dag? :) ♥
Svar: Hej Maggie ! Jag läser ganska många bloggar, men typ Kenzas, Vegas, Balliqs, Emma Wernius och typ några från skolan ;) och din såklart ! Inte så många typ dom bloggarna :p Rosa solklart !
Komplicerat Maggie ! You maybe know ;-)
Vem jag gillar mest i ks? Svårfråga.. mig själv kanske ?! :-D Min favoritlåt har jag inte koll på just nu :-)
Jag är ungefär inne tre timmar på datorn varje dag, beror på dagen ! Jag pluggar ungefär 30 minuter till en timma per dag, fast det beror vilket humör jag är på och om jag behöver ! Kram! ♥
Johanna O:
Hej!
Du sa att jag skulle skriva xD
Hur många bloggar har du haft totalt?
Kram<3
Svar:
Haha, sötnos ! Jag har haft ungefär 10 stycken kanske ! Kram! ♥

Tack för frågorna och varsågod för svaren ! Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0