Ni ville ju..!

Hejsan bloggen!♥
Idag hade vi idrottsdag, eller enligt våran skola Nacka Kampen.. Haha! Jag, Therese & Ida låg mest och kommenterade och pratade skit! Haha, vi vann ju inte direkt ;-) Men vi hade det kul iallafall, några ifrån varje klass var med i laget. Så vi har fått lära känna några nya nu inför sommarlovet, haha! Jokiejokie to you!
Aja, men nu ska jag gå och ta bort mitt smink, sen så ska jag ta och sätta igång med en header som jag hade lovat att göra åt min kära kompis Emma! Miss you baby..! xoxoxo ♥
B I L D B R I ST !

Kommentarer
Postat av: rozan

BIANCA LOGGA IN PÅ FACEBOOK ELLER MSN, MÅSTE SNACKA MED DIG :D <3

2010-06-07 @ 22:11:44
URL: http://rozansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0