jag är världens lyckligaste nu !



Jag är absolut den lyckligaste tjejen just nu, ingen(eller jo, en just nu) kan nog förstå den här speciella känslan som jag har just nu i kroppen :) Den är så jävla skön, man blir så jäkla lycklig av detta ! Jag tror att många som jag känner just nu är glada för min skull. Och det finns några som är lite svartsjuka och avundsjuka, men det är ju så himlans onödigt, hitta er egna pöjkar istället bitches ! xd

Jag vill bara säga att jag älskar dig så himla mycket.
Jag saknar dig så mycket, du anar inte..
Tack för allt som hände idag och allt som kommer hända mellan oss i framtiden.
I love you ♥


Kommentarer
Postat av: Mina

Rasmus??

2010-05-31 @ 21:13:13
URL: http://baraminas.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kanske ska hitta egna "pöjkar"

2010-06-01 @ 16:13:27
Postat av: Anonym

det kanske är du som ska hitta egna pojkar...inte sno andras!

2010-06-04 @ 19:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0