Jag saknar dig och våra minnen, sorgliga och underbara..

Hejsan bloggen !

Nu sitter jag hemma hos min egna älskling Ronja, eller jag sitter och bloggar från en annan dator och hon sitter och fixar och trixar på en annan ! Men jag lyssnar på Justin Bieber - That should be me, den är såå bra, jag älskar den ! Får mig att tänka på en jag älskar :$ Hemligt .. ;-)
Jag, Ronja och Mammi ska snart åka till gymmet och gå på spinning en halvtimme och sen så ska jag bara hem och ta lite foton med Ronja, det låter soft :-D Men vi hörs mina älsklingar ! ♥


Gammal bild eftersom jag har inga bilder på den här datorn !


Kommentarer
Postat av: rozan

Ofta gammal bild ? bilderna är ju tagna för några dagar sen :) <33

2010-05-02 @ 17:07:17
URL: http://rozansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0